MIDO, ediția a 49-a, RHO-Milano (Italia)

23/02/2019 - 25/02/2019

 

Pentru Sover Optica, actuala ediție a MIDO reprezintă cea de-a 24-a participare la acest salon de referință. După 26 de ani de activitate pe piața româneasca de optică medicală, MIDO rămâne salonul căruia îi datorăm ascensiunea noastră, precum și realizarea majorității relațiilor de parteneriat. Deoarece toți ochelarii distribuiți de Sover Optica urmăresc tendințele pieței și comportamentele de consum, principalul avantaj al participării la MIDO îl constituie configurarea unor colecții cât mai unitare ce combină arta și tehnologia, viitorul și tradiția, procesele industriale cu meșteșugul artizanal, cercetarea continuă și studiul materialelor, experiența și pasiunea.

La MIDO, putem verifica și confrunta, ne putem informa și cunoaște, ne putem hrăni curiozitatea și putem găsi produsele adecvate clienților noștri.

La MIDO, imaginația și creativitatea dau tonul unui salon în care colecțiile de ochelari se remarcă prin designul autentic, alegerea celor mai bune materiale și rezolvarea perfectă a detaliilor.

La MIDO, toți sunt într-o perpetuă căutare a frumuseții funcționale.

La MIDO ne vom reîntâlni cu …minunile din universul ochelarilor.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Urmărește videoclipul  MIDO 2019 - Best Moments și pagina de social media #livethewonder

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Statisticile confirmă succesul MIDO 2019

- MIDO a găzduit peste 59.500 de vizitatori (+3,1% mai mulți în raport cu 2018), două treimi provenind din străinătate
- La MIDO au expus peste 1329 de companii din 5 continente, spațiul alocat în cele 7 pavilioane fiind cu 5% mai mare în comparație cu 2018.
- Implicarea publicului pe rețelele sociale a atins 1.000.000 de interacțiuni, o cifră record ce indexează partajări, comentarii și like-uri asociate hashtag-urilor #livethewonder și #Mido2018. Canalul MidoTV a furnizat 103 de transmisii live și a înregistrat peste 100.000 de vizualizări.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

MIDO (Mostra Internazionale di Ottica, Optometria, Oftalmologia) este cel mai important salon internațional din domeniul opticii medicale și îngrijirii vederii, fiind organizat anual de ANFAO (Asociația Națională a Fabricanților de Articole Optice din Italia) în cadrul complexului expozițional Rho de lângă Milano.

Poziționându-se drept o punte de legatură dintre nevoile consumatorilor, pe de o parte, și industria îngrijirii vederii, pe de altă parte, MIDO poate fi înțeles și parcurs ca un salon polivalent. MIDO preia tendințele de modă și le încadrează în Fashion District; MIDO este un incubator de design ce susține creativitatea și pune ideile emergente în centrul unor spații destinate inovației chiar dacă discutăm de prototipuri (Lab Academy) sau vizăm producția la scară industrială (Design Lab). MIDO rămâne reperul internațional în privința lansării ochelarilor viitorului sezon, pavilionul More! fiind un spațiu ideal pentru designerii preocupați de soluții tehnice surprinzătoare ori interesați de impunerea unor noi modalități de expresie.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -

Apasă aici pentru mai multe detalii privind istoria MIDO.