SILMO, a 52-a ediție – Paris Nord Villepinte (Franța)

27/09/2019 - 30/09/2019

 

SILMO (Salon International de la Lunetterie, de l’optique oculaire et du Matériel pour Opticiens)

SILMO se desfășoară anual în orașul luminilor, fiind expoziția de toamnă ce-şi propune să promoveze inovaţia şi creativitatea în sectorul articolelor destinate îngrijirii vederii. SILMO este mai mult decât un salon, este un adevărat motor de business ce găzduiește întâlniri de afaceri capabile să provoace noi experințe și să genereze noi oportunități. Începând cu 2010, SILMO este organizat în complexul expoziţional Paris Nord Villepinte situat în partea de nord a Parisului, în vecinătatea aeroportului internațional Charles de Gaulle.

După mai bine de 50 de ani de activitate, SILMO a devenit un salon… fără frontiere. Pe lângă Paris, familia SILMO 2019 include alte trei destinații

Cea de-a 52-a ediție SILMO confirmă aportul tehnologiilor digitale în viitoarele saloane de optică, SILMO m@tch fiind un instrument de lucru indispensabil pentru alegerea celor mai adecvate produse - căutarea pe baza criteriilor proprii, recepționarea consultanței personalizate, precum și pentru gestionarea eficientă a agendei zilnice (deplasarea în cadrul expoziției și programarea întâlnirilor de afaceri).

Organizat pentru a doua oară, pavilionul Futurologie etalează produse și concepte urmând 4 secțiuni tematice – sport, wellness, sănătate și divertisment. Sub titulatura #SilmoNext, în cadrul spațiului dedicat viitorului, publicul vizitator va putea intra în contact cu noile tehnologii capabile să transforme afacerea, să fructifice la maxim oferta erei digitale astfel încât să conecteze articolele optice cu utilizatorii de mâine.

Premieră 2019 ● Hackathon pentru retailul vitorului

Pentru a-și demonstra statutul de pionier al saloanelor de optică și optometrie, SILMO a programat primul Hackathon destinat armonizării retailului de optică medicală cu cerințele consumatorilor din sectorul îngrijirii vederii. Într-un maraton de 24 de ore, cinci echipe formate din câte cinci persoane vor propune un nou proiect capabil să faciliteze o schimbare relevantă în retailul de profil. Prin intermediul Hackathonului, într-o singură zi, SILMO poate previziona viitorul magazinelor de optică prin integrarea transdisciplinară a expertizei provenite fie din industria ochelarilor, fie din comerțul cu amănuntul, designul de produs ori științele sociale.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – -

Statisticile dovedesc importanța SILMO în calendarul expozițional de toamnă.

- Potrivit organizatorilor, SILMO 2018 a ocupat o suprafață de 80.000 mp și a fost vizitat de 37.000 de persoane, 56% dintre acestea sosind din străinătate

- Au fost promovate 1548 de branduri, etalate de 965 de expozanți (230 societăți expunând pentru prima oară), din care 77% provin din afara Franței.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - - 

Pentru mai multe detalii privind SILMO, puteți accesa canalul propriu YouTube, puteți răsfoi revista Trends by SILMO sau utiliza aplicația mobilă SILMO App.