Cataloagele Ad Lib

LOGO Ad Lib 500 x500

Ad Lib e cel mai tânăr brand din portofoliul grupului Charmant - culorile și formele monturilor se inspiră din cele mai recente tendințe ale modei, tehnologiei, sportului și culturii pop. Prima colecție de rame de ochelari Ad Lib a fost lansată în 2010, dorind să contrazică mitul potrivit căruia ramele din titan sunt întotdeauna culorate în nuanțe…
Detalii »

Cataloagele Azzaro

Logo Azzaro Paris

Maison Azzaro deține două linii de produse, distincte prin adresabilitate – Loris Azzaro este o linie de ochelari exclusiv feminină ce numară 40 de modele, în vreme ce Azzaro Paris se adresează ambelor genuri de purtători. Colecția Azzaro Paris 2020 include 99 de modele, din care 47 sunt pentru femei, iar 56 de modele sunt bărbătești. Apasă aici pentru mai…
Detalii »

Cataloagele Blackfin

Blackfin nou logo 500x500

Blackfin este un singurul house brand al fabricantului Pramaor și identifică ochelari confecționați din titan sau beta-titan, colecția fiind poziționată în segmentul eyewear designer. Pentru cei care îndrăgesc ochelarii cu personalitate și caută un accesoriu de imagine fiabil și biocompatibil deopotrivă, ochelarii Blackfin sunt alegerea perfectă. “Looking Beyond. Always” este un slogan motivațional ce îndeamnă purtătorii să-și depășească limitele. – – –…
Detalii »

Cataloagele Centro Style

2019 09 20_logo CS

Portofoliul de produse Centro Style include mai mult de 6.000 de articole – minuterie şi instrumente pentru atelierul de optică, aparatură pentru reparaţii şi mentenanţă, rame pentru ochelari pentru copii, tineret și adulți, ochelari de soare, ochelari pentru utilizări specifice, diverse tipuri de clipon și toată gama de accesorii pentru ochelari etc – produse realizate…
Detalii »

Cataloagele Chantal Thomass

CHGroup_CHThomass

Chantal Thomass Lunettes este extensia de categorie a brandului Chantal Thomass, conceptul de proiectare al colecției de ochelari ținând seama de valorile binecunoscute ale universului Chantal Thomass, rezumate in sloganul “I only design for women’s pleasure”. Chantal Thomass Lunettes este poziționată în segmentul mass market premium, colecția având o adresabilitate exclusiv feminină. – – –…
Detalii »

Cataloagele Charriol

LOGO Charriol

Având ca motiv compozițional cablul de oțel împletit preluat din civilizația celtică, Charriol Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium. Conceptul de proiectare ține seama de valorile binecunoscute ale brandului Charriol, rezumate în sloganul “L’art de vivre la difference”. Ochelarii Charriol se diferențiază prin calitatea excepționala a finisării suprafețelor, prin juxtapuneri de…
Detalii »

Cataloagele Charmant Blue Label

Logo Blue Label 500 x 500

CHARMANT Blue Label este o colecție de ochelari din titan cu largă adresabilitate. Linia răspunde cererii accentuate de rame din titan de calitate la un preț accesibil. Având o bună funcționalitate, colecția CHARMANT Blue Label este opțiunea perfectă pentru ambele genuri de consumatori, femei și bărbați care apreciază deopotrivă simplitatea clasică a designului și siguranța…
Detalii »

Cataloagele Charmant by Caroline Abram

LOGO CH by C Abram

Lansată în 2019, colecția Charmant by Caroline Abram propune două concepte de creație: seducător și fermecător. Combinând expertiza grupului Charmant în tehnologiile prelucrării ramelor din titan cu estetica specifică accesoriilor feminine realizate de Caroline Abram, amprenta designerului francez se răsfrânge în forme și volume uimitoare, ale căror expresie plastică fructifică solida experiență a specialiștilor Charmant….
Detalii »

Cataloagele Charmant Perfect Comfort

CHGroup_CH_PC

Colecția Charmant Perfect Comfort se adresează ambelor genuri, persoane cu un stil de viață activ ce apreciază confortul cotidian în toate ocaziile. Indivizi cu o mare încredere în sine, investesc în obiecte personale ce reflectă tendințele modei actuale și încorporează materiale sau tehnologii recente. Purtătorii de monturi Charmant Perfect Comfort sunt preocupați continuu de purtarea…
Detalii »

Cataloagele Charmant Titanium Perfection

CHGroup_CH_TP_Blue.

Charmant Titanium Perfection aparține categoriei mass market medium, fiind un house brand al Charmant Group. Monturile Charmant Titanium Perfection sunt destinate purtătorilor încrezători în propria persoană, atrași de autenticitatea designului și echilibrul perfect dintre formă și funcție, dintre performanțele aliajelor din titan și evoluția permanentă a noilor tehnologii. Ocupând prima poziție în topul vânzărilor Grupului Charmant, colecția se remarcă prin diversitatea tipologiilor…
Detalii »

Cataloagele Charmant-Z

CHGroup_CH_Z

Brandul Charmant-Z este una din licențele proprii fabricantului japonez Charmant Group, fiind poziționat în segmentului mass market premium și adresându-se publicului masculin. Monturile Charmant-Z sunt expresia unui concept unitar de design ce combină performanțele Excellence Titan, cel mai performant aliaj de titan realizat de Charmant, cu dezideratele frumuseții funcționale pentru a oferi purtătorilor o imagine…
Detalii »

Cataloagele LineArt Charmant

CHGroup_LACH

Ochelarii LineArt Charmant aparțin segmentului premium, monturile fiind veritabile piese de colecție ce reflectă conceptul ochelarilor-bijuterie. LineArt Charmant este o colecție fanion, reprezentând una din liniile cele mai exclusive și cele mai premiate ale fabricantului japonez Charmant Group, expertul mondial în domeniul monturilor din titan. Succesul colecției are la bază excelenta conlucrare dintre design, materiale…
Detalii »

Catalogele Catherine de’ Medici 1553 Eyewear

2020 08 03_logo CdMedici 500 x 500_4 23 x 4 23 cm_2

Inspirându-se din modernitatea feminină ce transcende continentele, ramele de ochelari Catherine de’ Medici sunt mult mai mult decât un accesoriu. Mesagere ale unei clasice modernități, ele devin icoane ale adevăratei eleganțe, evocând o puternică expresivitate ce derivă din frumusețe, dorință și pasiune. „Femeia Catherine de’ Medici consideră ochelarii drept cele mai vizibile și autentice expresii…
Detalii »

Cataloagele Clark

LOGO Clark

Ochelarii Clark aparțin categoriei house brand și sunt poziționați in segmentul medium, configurând colecția cea mai bine vândută a fabricantului italian Trevi Coliseum. De peste 30 de ani, Clark este comercializat în magazinele de optică europene - Italia, Franța, Spania, Austria, Slovenia, Croația sau Cipru, precum și în alte magazine din Asia, Orientul Mijlociu sau Statele Unite. – – –…
Detalii »

Cataloagele Clarkids

LOGO Clarkids

Ochelarii Clarkids aparțin categoriei mass market și sunt poziționați in segmentul budget, configurând una din colecțiile house brand ale fabricantului italian Trevi Coliseum. Ochelarii Clarkids sunt adresați purtătorilor cu vârste cuprinse între 5 și 15 ani, copii și adolescenți extrovertiți, atrași de confort, funcționalitate și fiabilitate. Ei doresc un obiect a cărui personalitate să fie remarcată…
Detalii »

Cataloagele Coliseum

Logo Coliseum_500

Pentru colecția Coliseum 2021, designerul Fabrizio Baldovin a recurs atât la tipologia cat-eye, cu forme elansate, ușor exagerate, cât și la clasicul round (mod CL 213 și CL 217). Frontalurile din acetat de celuloză sunt decorate cu tehnici bazate pe colarea unor componente de altă culoare ori pe aplicarea unor cristale Swarovski, modelele căutând să…
Detalii »

Cataloagele Elizabeth Arden Eyewear

LOGO E Arden

Elizabeth Arden, Inc. este unul din grupurile de top din industria internațională a frumuseții, universul Elizabeth Arden acoperind diverse segmente de produse destinate îngrijirii pielii și tratamentelor cosmetice, articole de machiaj, parfumuri și ochelari. Distribuția globală cuprinde 120 de țări, vânzările de produse Elizabeth Arden atingând anual cifra de 1 miliard de dolari. Brandul este…
Detalii »

Cataloage Henry Jullien

LOGO Henry Jullien

Henry Jullien Manufacture este considerat specialistul mondial în execuția ramelor pentru ochelari din aur doublé. După aproape 100 de ani de activitate, ochelarii Henry Jullien sunt obiecte de colecție ce exprimă bogata experiență a unui atelier de creație recunoscut în întreaga lume pentru pasiune, stil, inovație și autenticitate. Fiecare montură este o piesă îndelung elaborată și atent…
Detalii »

Cataloagele Kübik

Logo KubiK_999

Kübik Vision este un brand poziționat în segmentul budget, ochelarii omonimi adresându-se unui public de ambele genuri orientat către produse fiabile și robuste, animate de un design actual și disponibile la prețuri echitabile. Calitatea produsului este mereu în prim plan, ochelarii Kübik fiind echipați cu balamale flexibile de ultimă generație rezultate din colaborarea cu Visottica…
Detalii »

Cataloagele Lamarca Eyewear

Logo Lamarca_500

Lamarca Eyewear reprezintă una din cele mai originale colecții de ochelari confecționate din acetat de celuloză. Poziționată în segmentul mediu-înalt, colecția Lamarca Eyewear e divizată în șase linii compoziționale. În funcție de modul în care sunt obținute – termoformare, diamantatura, incizie-plumage, fuziune sau lipire – modelele de ochelari corespund liniilor Scultura, Ceseli, Intagli, Fusione, Policromie…
Detalii »

Cataloagele Loris Azzaro

LOGO Loris Azzaro

Maison Azzaro deține două linii de produse, distincte prin adresabilitate –Loris Azzaro este o linie de ochelari exclusiv feminină, în vreme ce Azzaro Paris se adreseaza ambelor genuri de purtători. Colecțiile Loris Azzaro sunt expresia talentului couturierilor francezi, personajul vedetă fiind supranumit “croitorul vedetelor” sau “croitorul nopții”. În anii `70, Loris Azzaro a conceput ținute unice pentru Liz Taylor,…
Detalii »

Cataloagele MINAMOTO

2021 11_logo Minamoto 500 x 500_

  Ochelarii MINAMOTO evocă autenticitatea actului creativ și valoarea tradițiilor nipone. Fabricate 100% în Japonia, ramele MINAMOTO sunt produse din cel mai bun titan japonez, având o calitate neegalată de oricare altă linie de fabricație. Fiecare dintre ochelarii MINAMOTO întruchipează competențele artizanilor niponi din Sabae – oraș situat în prefectura Fukui, cosiderată locul de naștere…
Detalii »

Cataloagele Roundten

2020 02 05_logo Special 500 x 500_RTen_

Fabricați integral în Europa, la un preț fără concurență, ochelarii ROUNDTEN îndeplinesc 10 cerințe cheie ale purtătorilor: sunt extrem de rezistenți și foarte ușori, biocompatabili și confortabili, fiabili și simplu de întreținut, ușor de montat/demontat, ușor de ajustat, ușor de reparat și plăcuți în purtare. Cu oțel suedez, mecanică germană și finisaje italiene, ochelarii fără șuruburi…
Detalii »

Cataloagele Tehia

LOGO Tehia

  Monturile colecției Tehia sunt mesagere ale prospețimii cromatice, uimind privirea prin jocurile de culori și modul particular de așezare a straturilor de material. Asemănător dinamicii diurne, monturile Tehia permit luminii să schimbe înfățișarea ochelarilor și să genereze o nouă identitate. Modelele Tehia se remarcă prin siluete bine trasate, prin efecte sculpturale ce hrănesc fantezia…
Detalii »

Cataloagele Tony Hawk Eyewear

LOGO Tony Hawk

Tony Hawk Eyewear reprezintă o colecție de ochelari mass market medium centrată pe publicul de ambele genuri. Din punct de vedere al vârstei purtătorilor, colecția are o dublă adresabilitate – copii și adulți. Ochelarii sunt inspirați din universul sportului, Tony Hawk fiind recunoscut drept rege al skateboardului. Daca la 12 ani era deja skater profesionist,…
Detalii »