Cataloage

Ad Lib by Charmant

Culorile și formele monturilor Ad Lib se inspiră din cele mai recente tendințe ale modei, tehnologiei, sportului și culturii pop. Prima colecție de rame de ochelari Ad Lib a fost lansată în 2010, dorind să contrazică mitul potrivit căruia ramele din titan sunt întotdeauna colorate în nuanțe de gri, negru sau maro, fiind concepute pe gustul unui segment matur de purtători. Ad Lib extinde adresabilitatea colecțiilor Charmant către publicul tânăr, designul ramelor exprimând vitalitate, prospețime, optimism.

Noua generație Ad Lib (2024)  rame ce pot schimba perspectivele

Considerate drept “rame ce pot schimba perspectivele”, cele 18 modele Ad Lib din colecția toamnă-iarnă 2024-2025 sunt mesagerele unui cumul de schimbări ce urmăresc repoziționarea mărcii și atragerea unui număr mai mare de fani în comunitatea Ad Lib. În actualul discurs narativ al brandului, ramele Ad Lib nu mai sunt doar generatoare de impresii pozitive, ci au căpătat rolul unor vectori culturali a căror semnificație marchează valoarea inovației și creativității puse în slujba progresului umanității. Practic, pentru denumirea ramelor Ad Lib se apelează la numele mic al unor personalități marcante din secolul trecut, vizionari capabili să schimbe perspective în domeniile pe care și-au pus amprenta.

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - -
Apasă aici pentru mai multe detalii privind universul brandului Ad Lib.

Apasă aici pentru mai multe detalii privind Charmant Group, fabricantul ochelarilor Ad Lib.

Catalogul Ad Lib – Optical 2025 (Jan)