Brandul Charriol
Charriol este un brand global poziționat în segmentul luxului prestige și a cărui expertiză vizează bijuteriile și ceasurile realizate artizanal în Elveția, brandul având extensii în categoriile ochelarilor, parfumurilor, instrumentelor de scris, articolelor de marochinerie și accesoriilor pentru voiaj – toate produsele fiind manufacturate în Europa.
Produsele Charriol sunt disponibile azi în peste 60 de țări prin intermediul unei rețele de 345 de magazine monobrand (din care 285 Charriol Boutiques sunt numai în China), 500 «corner shop» și 3800 de puncte de vânzare administrate de comercianții cu amănuntul.
Compania a fost fondată la Geneva, în 1983, de către Philippe Charriol și constituie o poveste de succes din lumea luxului contemporan. Azi, Charriol se prezintă ca o afacere de familie condusă de Philippe (președintele companiei) și soţia Marie Olga (PR manager) secondați de cei doi descendenți, fiica Coralie Paul (Vice President și Creative Director) și fiul Alexandre (Visual Director).
———————————————————————————————-
Personalitatea brandului Charriol
Sofisticat – pasional – exuberant
Sloganul Charriol
L’art de vivre la difference
———————————————————————————————-
Consumatorul Charriol
Charriol se adresează celor care cunosc și apreciază brandurile de prestigiu, dorind să poarte accesorii fashion remarcabile printr-un stil sofisticat ce combină o mare doză de originalitate, cu echilibrul dintre tradiție și modernitate. Consumatorul Charriol își dorește apreciere socială, accesoriile personale evidențiindu-se prin strălucire și cele mai înalte standarde de calitate. Consideră accesoriile de lux drept vectori capabili să le evidențieze personalitatea și să le exprime statutul, obiecte ce declanșează emoții, realizate cu pasiune și creativitate, din materiale nobile ce combină tehnici artizanale cu tehnologii moderne de fabricație
Colectia Charriol Eyewear
Charriol Lunettes este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium, conceptul de proiectare ținând seama de valorile binecunoscute ale brandului Charriol, rezumate in sloganul “L’art de vivre la difference”. Toate aceste atribute sunt subordonate caracterului exclusivist specific colecțiilor de ceasuri și bijuterii ce poartă numele Charriol.
Licența Charriol Eyewear
Licența Charriol Lunettes a fost preluată în anul 1999 de Grosfilley Lunettes, odată cu integrarea Dorion, o companie specializată în comercializarea de ochelari pentru segmentul luxury și care deținea la acel moment drepturile de fabricaţie pentru ochelarii Charriol.
———————————————————————————————-
Apăsați aici pentru mai multe detalii privind universul brandului Charriol si colecția omonimă de ochelari.